Strony

piątek, 23 sierpnia 2013

Gościnna notka.

Cześć. 
Jestem Klaudia z bloga onlyimagin.blogspot.com. Wykonałam dla Zosi design bloga, i z tego powodu piszę tutaj gościnną notkę. Chciałabym opowiedzieć wam trochę o sobie i przy okazji zareklamować trochę mojego bloga. Hehe :) No więc zaczynam:
Jak już na początku wspomniałam jestem Klaudia. Mam 15 lat i mieszkam w Krakowie. Bloga prowadzę od października zeszłego roku. Od tego czasu przybyło mi sporo obserwatorów i pojawiło się grono stałych czytelników. Nawet nie wyobrażacie sobie jaką przyjemność sprawia mi każdy komentarz, każdy nowy obserwator. Na mojej twarzy pojawia się wtedy wielki, szeroki banan. Dlatego jestem za to wdzięczna wszystkim i każdemu z osobna (nie ma to jak cytat z Harrego Pottera).


Moją największą pasją jest piłka nożna. Klubem, który kocham nad życie jest Borussia Dortmund. Ale dla tych którzy nie przepadają za piłką- nie zrażajcie się od razu. Notki o futbolu pojawiają się naprawdę rzadko. 
Poza piłą interesuje się oczywiście blogowaniem ;), trochę fotografią i gotowaniem :D


Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć, i że po przeczytaniu tej notki wejdziecie na mojego bloga i może nawet zostaniecie tam na dłużej? :) Wykonuję także wyglądy bloga, więc jeśli ktoś sam nie umie sobie z tym poradzić, to walcie śmiało! 
onlyimagin.blogspot.com

wtorek, 6 sierpnia 2013

skype, no i ten

hej, dzisiaj wstałam o 12 i strasznie się nudziłam więc włączyłam komputer. Potem poszłam do mamy pokoju i się od niej dowiedziałam,że jakiś pan przyjedzie po komputer,żeby go naprawić, bo się strasznie zacina i ma dużo wirusów ,więc jakoś za godzinę będę miała zabrany komputer ;cc nie wiem kiedy dostanę go s powrotem ,więc postów przez jakiś czas nie będzie przepraszam.
Teraz gadam na skype z Zuzią. love



poniedziałek, 5 sierpnia 2013

moje marzenia ;*

Dzisiaj post o moich największych marzeniach ,więc nie będę dużo pisać wręcz bardzo mało

żeby dużo ludzi z chęcią czytało mojego bloga ,było dużo wyświetleń i same pozytywne rzeczy związane z blogiem



Dostać iphona 4s 


Mieć tatuaż na palcu ' As long as you love me'


Mieć smiley (czy jak to się piszę haah) 


Jechać na jego koncert, mieć z nim zdjęcia, dostać od niego autograf, zostać ollg, spędzać z nim czas


mieć pełno ładnych ciuchów 


Mieć tatuaż na nadgarstku 'belieber' 

Dostać laptopa apple 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


to są największe moje marzenia ,prawie wszystkie na pewno się nie spełnią ,ale NEVER SAY NEVER and BELIEVE :*

DOBRANIC, KOLOROWYCH <3


niedziela, 4 sierpnia 2013

jesteśmy pięknee :)

Dzisiaj mam inny temat niż zawsze! Wiele z nas uważa ,że jest brzydkie. Mówimy,że nie mamy nic ładnego.. A tak naprawdę każdy jest ładny na swój sposób.Wydaje mi się, że to jest tylko taka nasza iluzja.
Dlaczego tak uważamy? Może dlatego ,że mamy bardzo niską samoocenę, albo chcemy usłyszeć z czyiś ust,że jesteśmy bardzo ładną osobą, a może dlatego tak mówimy ,bo chcemy podążyć za modą? Hm, czy naprawdę tak myślimy? Mi się wydaje,że uważamy tak,bo na tych wszystkich tumbrlach (czy jak kto się piszę) jest dużo ładnych dziewczyn i wtedy mamy kompleksy, a te wszystkie lasie to tylko i wyłącznie fotoshop!!! Albo może jesteśmy skromne? A wy jak uważacie? Chcę waszą opinie na ten temat :)
POZDRAWIAM :*
http://ask.fm/ZosiaSroka pytania tu :)













sobota, 3 sierpnia 2013

dzisiaj, wczoraj, jutro

heejkaa, dzisiaj byłam na dniu działkowca z Mariką, było spoko. Oblewałyśmy się wodą, jadłyśmy jedzenie i w ogóle. Teraz okazało się ,że u mnie śpi więc siedzimy na komputerze i się nudzimy. Wczoraj nic nie dodałam ,bo byłam u Oli i byłam strasznie zmęczona. Było spoko, kąpałyśmy się ,bo było BARDZO GORĄCO!!!! ochh, nienawidzę upałów :C Jutro postaram się zrobić fajnego posta, papa! :*




czwartek, 1 sierpnia 2013

Hej, na początek mówię ,że nie dodam na razie zdjęć pokoju, i was bardzo za to przepraszam, ale jak chciałam porobić te zdjęcia to jakość była masakryczna, a na video jeszcze gorzej to wyglądało :c
Może innym razem! 
Od razu też was przepraszam ,że nic nie dodałam wczoraj, ale nie było mnie na komputerze ,bo nocowałam u Mariki i nie mogłyśmy kompa! 
Dzisiaj pokarze wam troszkę stare zdjęcia, bo nic nie miałam 
Jutrzejszy dzień zapowiada się bardzo dobrze ,bo idę do Oli <3 
 A dawno się z nią nie widziałam 
No to na tyle, dobrej nocy!
<3 
jak chcesz coś wiedzieć to tu -----> :  http://ask.fm/ZosiaSroka