Strony

wtorek, 30 lipca 2013

basen, noc u Mariki ;))


Heejka, dzisiejszy dzień spędziłam bardzo dobrze znowu byłam z przyjaciółmi na basenie.
Było naprawdę bardzo dobrze, tak jak zawsze na basenie się kąpaliśmy.
Potem poszłam do Mariki i jak się ukazało u niej śpię, więc wybaczcie mi ,że nie dodałam dzisiaj zdjęcia mojego pokoju, dodam raczej jutro, ale nic nie obiecuję. Dzisiaj na tyle.. 
Teraz moje zdjęcia :








poniedziałek, 29 lipca 2013

room cleaning


heej ludzie ;* dzisiaj jedno zdjęcie, bo nic innego nie mam ;C
dzisiejszą noc znowu śpi u mnie Marika. Teraz siedzę z nią i się nudzę, może znacie jakiś fajny film? 
(nie horror) Jak tak do dajcie link tego filmu gdzie mogę to obejrzeć :) hahahaaha mam nadzieje ,że wiecie o co mi chodzi!? Dzisiejszy dzień spędziłam na sprzątaniu swojego pokoju, chcecie jakieś zdjęcia? Może jutro wam dam, zrobię taki post 'Jak wygląda mój pokój'? jak chcecie to komentujcie haha :) 
Teraz u mojej mamy są goście, bo ma imieniny :) 
Dobra to na tyle jak na dzisiaj, BRANOC <3 


niedziela, 28 lipca 2013

hahahahhaahaahh

Hej kochani :) Dzisiaj dodam filmik jeszcze z czwartku (dlatego,że nie miałam jak go dodać, bo był na Mariki telefonie, więc dopiero teraz go dostaniecie) jak byłam w Chojnie z Mariką :*  
Teraz troszkę opiszę mój dzisiejszy dzień. Byłam z Mariką, Weroniką, Weroniką, Szymonem, Jasiem, Bartkiem, Filipem, Adrianem, Adrianem, Kacprem, Czarkiem, Hubertem i jakimś kolesiem na basenie C; 
Prawie cały czas spędziłam we wodzie, było świetnie :) Jakoś szybko to minęło i już była godzina 18 i trzeba było iść do domu! Okazało się ,że Marika u mnie śpi, więc poszłyśmy do mnie, jak przyszłyśmy to się wykąpałam i ogarnęłam w domu, teraz tak siedzimy i się nudzimy!! 
Dobranoc ;* 


sobota, 27 lipca 2013

;*



hej, dzisiaj normalny dzień nigdzie chyba nie idę ,ani nic ,jestem sama w domu JAK JA TO KOCHAM <3
właśnie, przepraszam ,że wczoraj nie nic nie dodałam ,ale tak jak mówiłam posty nie będą regularne, może mi się czasami zdarzyć,że nic nie dodam tak jak wczoraj, z różnych powodów. Wczorajszym powodem było to ,że byłam na ślubie, dzisiaj w nocy czy tam pod ranem wróciłam, i zrozumcie, że mi się nie chciało, poszłam od razu spać :D
Teraz może coś opowiem o tym wczorajszym dniu!
no więc tak, było by fajnie gdyby była moja kuzynka ,która wyjechała do Szwecji, bo był by ktoś w moim wieku ,a tak to mi się strasznie nudziło, wszyscy tańczyli ,a ja siedziałam i w myślach się modliłam kiedy to się skończy ;c Gdyby ona była to bym miała z kim naprawdę dobrze się bawić, i zdjęcia na pewno były by lepsze, bo te co dodam, to jakość jest fatalna i ja wyszłam jak debil, a robiła je moja babcia ,która mi się usprawiedliwiała ,że bolą ją ręce haha













czwartek, 25 lipca 2013

eh, pomocy



Dzisiaj napiszę ,że dziwnie mi tak się do was zwracać jako wy ,jak wiem ,że i tak nikt tego nie czyta ,oprócz paru moich znajomych! Chciałabym to zmienić tylko nie wiem jak! Chcę ,aby zaczął ktoś to w ogóle czytać, żebym nie pisała bez sensu tylko z nadzieją,że ktoś na ten post czekał *,* Co zrobić??? 
Może wysyłać swojego bloga gdzie się da, np ask?Wydaje mi się,że to nic nie da, bo jak już wyślę to może ktoś wejdzie zobaczy co to jest i wyjdzie ,zapomni o tym na zawszę i już nigdy tu nie zajrzy ;c 
Naprawdę nie wiem co robić!? Jak wypromować mojego bloga? hm! POSTARAM SIĘ <3 
To na tyle ,pa! 








środa, 24 lipca 2013

nie ma weny



jejj, już ta godzina? Zaraz idę chyba spać, a teraz sobie siedzę z mariką, bo dzisiaj u niej śpię <3
Jutro jedziemy nad jezioro ,więc pewnie będą jakieś zdjęcia, bo te są byle jakie ,bo nie było co dodaaać xd Obiecuję sobie ,że od jutra będę bardziej dbała o tego bloga, bo teraz daje byle jakie zdjęcia, bo serio nic nie mam ;c yhy nie mam jakoś weny, tak późno i nie wiem co pisać, może to ,że się nudzę? w ogóle bez sensu jest ten post;c;c
Ahaaa! Chcę napisać, że posty nie będą regularne we wakacje, bo na prawdę nie mam czasu i muszę dodawać o tej godzinie co np teraz, nie chcę się tym denerwować,że w jakimś dniu nie napiszę posta;)
Jak na dzisiaj to wszystko, bay

wtorek, 23 lipca 2013

dzisiejszy dzień już nie wróci ;C

Setny raz zaczynam to pisać...Nie zapomnę dzisiejszego dnia do końca życia ,bo z wami WERONIKA i MARIKA  ,a wcześniej był jeszcze Gruby ,ale to się wytnie haha  <3 teraz sobie sama siedzę to co było już nie wróci ,dzisiejszy dzień nie nadejdzie drugi raz ;c no, ale cóż trudno ;) nie zapomnę tego co się dzisiaj działo ;) CZAS LECI TAK SZYBKO :C
teraz sobie przypominam jak siedziałyśmy tu razem w trzy ,a teraz już każda jest u siebie i myśli o czymś innym, no ale to co, życie.. Mam nadzieje, że powtórzymy ten dzień 100000 razy lepiej już nie długo ;)
Dzisiaj post bardzo króciutki ,ale to co ;)
Łapcie parę zdjęć z dzisiaj <3 :















poniedziałek, 22 lipca 2013

akcja z motylami ƸӜƷ


co myślicie o akcji z motylami? Mi się to bardzo podoba, ponieważ ludzie którzy się samodzielnie kaleczą mogą zastąpić to takim motylem C:
 opowiem o co chodzi ,bo niektórzy mogą nie wiedzieć xd 
No więc chodzi o to ,że kiedy jest Ci źle to na miejsce gdzie miałeś/aś przyłożoną żyletkę narysuj motyla. 
Motylem może być każda bliska Ci osoba. Musisz dbać o niego i pilnować,żeby mu się nic nie stało :)
Kiedy się okaleczysz zabijasz go ;c NIe chodzi tu tylko o motylka tylko też zabijasz tą osobę i przez to krzywdzisz innych! Ranisz te osoby którym strasznie na tobie zależy,bo ich boli twój ból 
TO TYLE :) tak wiem nie umiem wytłumaczyć :) 
DOBRANOC :* 

Przemyślenia <;








hej, wstałam dzisiaj wcześnie rano ,bo obudziła mnie Zuzia * http://not-sweet-life.blogspot.com/ *była godzina coś ok. 9, tak dla mnie to wcześnie, bo chodzę spać o 3 w nocy i wstaje o12, no więc. Zdjęcie robione moim zajebistym telefonem ,bo u kuzynki nie miałam aparatu, grr ;c Miałam dzisiaj jechać nad jezioro ,ale nie jadę może pojadę jutro lub kiedyś C;Jakoś nie czuję tych wakacji są już ok. 4 tygodnie, a czuję się jakbym musiała wstać do szkoły, w ogóle jakaś taka nie wyspana jestem, ok Gorąco dzisiaj na dworze no bo to lato, cnie? Nie wiem czy tylko ja tak mam ,że zimą mi za zimno ,a latem za gorąc?hahahahah dziwna ja :D No,ale cóż taka już jestem